رفتار مجانبی نگاشت های غیرانبساطی در فضاهای نرمدار

پایان نامه
چکیده

چکیده ندارد.

۱۵ صفحه ی اول

برای دانلود 15 صفحه اول باید عضویت طلایی داشته باشید

اگر عضو سایت هستید لطفا وارد حساب کاربری خود شوید

منابع مشابه

روش تقریب چسبندگی برای نگاشت های به طور مجانبی غیرانبساطی در فضاهای باناخ

روش تقریب چسبندگی برای یافتن یک جواب خاص در سال 2000 توسط مودافی معرفی شد. در این روش می توان دو دنباله به دست آورد که یکی از روی یک صورت ضمنی این روش و دیگری از روی صورت صریح آن ساخته می شود. با یافتن این دو دنباله تحت شرایط مناسب می توان دید که هر دو به نقطه ی ثابت نگاشت های موردنظر همگرا می باشند.

15 صفحه اول

تعامد برکوف-جیمز در فضاهای برداری نرمدار

در این مقاله به بیان چگونگی گسترش رابطۀ تعامد دو بردار در فضاهای ضرب داخلی به فضاهای برداری نرمدار می پردازیم. رابطۀ تعامد بِرکوف-جیمز و انواع دیگر تعامد را معرفی و ویژگی های آنها را از دید هندسۀ فضاهای برداری نرمدار بیان می کنیم.

متن کامل

پایداری نگاشت های جمعی در فضاهای نرمدار فازی غیرارشمیدسی

در این پایان نامه‎‎‏، مفهومی از یک نرم فازی غیرارشمیدسی را معرفی کرده و پایداری معادله کوشی در متون فضاهای فازی غیرارشمیدسی هایرز-اولام-راسیاس-گاوراتا مورد مطالعه قرار می گیرد و به عنوان یک نتیجه‏، پایداری‏ معادله ینسن‏، مورد بحث قرار می گیرد. در واقع یک رابطه بین نظریه فضاهای فازی‏، نظریه فضاهای غیرارشمیدسی و نظریه معادلات تابعی ارا‎‎یه می شود.

15 صفحه اول

شیوه های اختلال برای نگاشت های غیرانبساطی

هدف اصلی در این پایان نامه بررسی شیوه های اختلال برای نگاشت های غیرانبساطی می باشد. یک الگوریتم تکراری شامل نگاشت های ناهموار در فضای باناخ توسط لپز، مارتین وخو در سال 2009 منتشر شد، که ثابت شده این الگوریتم به طورقوی همگرا به یک نقطه ثابت از نگاشت اولیه می باشد. کاربرد این تکنیک ها در حل مسئله ی امکان پذیری شکاف، مسئله ی امکان پذیری شکاف مجموعه های چندتایی و صفر عملگرهای افزایشی می باشد.

15 صفحه اول

نقاط ثابت ونقاط ثابت مشترک برای نگاشت های غیرانبساطی و نگاشت های غیرانبساطی تعمیم یافته

در این پایان نامه وجود نقاط ثابت را در فضاهای متریک ژئودزیک به طور یکنواخت محدب (با توجه ویژه به فضاهای r-tree و cat(0 )) ، فضاهای ابرمحدب و فضاهای باناخ برای نگاشت های تک مقداری و چند مقداری واجد شرایطی که تعمیم مفهوم غیرانبساطی هستند، مطالعه می کنیم.همچنین قضیه های نقطه ثابت را برای ارائه نتایج نقطه ثابت مشترک برای نگاشت های جابجایی و به طور ضعیف جابجایی به کار می بریم.

15 صفحه اول

منابع من

با ذخیره ی این منبع در منابع من، دسترسی به آن را برای استفاده های بعدی آسان تر کنید

ذخیره در منابع من قبلا به منابع من ذحیره شده

{@ msg_add @}


نوع سند: پایان نامه

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری - دانشگاه کردستان - دانشکده علوم پایه

میزبانی شده توسط پلتفرم ابری doprax.com

copyright © 2015-2023